marți, 4 octombrie 2011

Replici pentru aspect

            Ma refer, desigur, la spectul fizic. De cate ori nu ni s-a intampolat sa nu avem o replica in mana si sa ne facem de ras? Asta nu se mai mai intampla!


O parte a corpului e considerata cam mare (voi folosi nasul, ca exemplu)


 1. Am nasul mare, intradevar, dar, cand voi creste, al meu va fi normal. Al tau de bebelus.
 2. Nu, nu, nu, nu credeam sa fii atat de josnic/a incat sa te portivesti perfect cu proverbele "Sa moara si capra vecinului" si "Rade ciob de oala sparta". Asta e josnic chiar si pentru tine!
 3. Tu consideri ceea ce faci o slujba, dar nu e platita si atunci nici n'are rost.
 4. Spui asta pentru ca esti invidioasa/invdios. Te-ai uitat vreodata in oglinda, asa, mai atent?!


Imbracaminte


 1. Eu am moda mea. Numita "Anti-TU"!
 2. Poaaate ca ai dreptate. Si aaaa, tuuu imi aduci aminte de cineva.. Oare de ce si de cine? Hmm, bluza/fusta/pantofi/etc. imi zice ceva. Gata, stiu! Avea si bunica-mea exact la fel! 
 3. Daca asta-i "moda" la tine, atunci sunt eu regina Angliei. Si dupa cum te comporti cu hainele tale, ar trebui sa incepi sa ma slujesti!
 4. Modelul asta l-am vazut ANUL TRECUT la outlet. Sau, nu, erau tone de haine exact asa la second-hand. Si unul e aproape de casa ta, esti sigura ca nu le ai de acolo?
5. Da, ma imbrac mai la fel, dar asta dovedeste ca am mult mai multa demnitate in fata ta si fata de tine si nu mi-e frica sa arat ce pot si cine sunt. Tu esti o falsa!


Par


 1. Decat sa-l am frumos acum si mai tarziu sa nu-l am, prefer sa injumatatesc totul: Acum = OK, Mai tarziu=OK. Ok+Ok=Supeer Cool
 2. Nespalata/urata esti tu! La vocabular si.. cred ca la picioare, ca pute ceva pe-aici...
 3. Cand o sa mergi la un concurs o sa fii dezamagita pentru podoaba ta capilara. Au, tu nu stii ce-i aia. Pentru par. Trebuie sa te pregatesti de acum. Te ajut eu (da-i cu parul tau pe fata si fuuuuugi)!

Un comentariu: